Thành phố Dayton / Tuyên bố công nhận Cờ Vàng Tự do và là Di sản của người Mỹ gốc Việt 06/11/2023

Home / Home page AchivesTin Tức / Bình Luận / Thông Báo / Sinh Hoạt CĐ Sự kiện / Đời Sống MỹTin Portland cũ/ Daily News on Youtube/ Thế Giới Hôm Nay/ Portland có gì lạ

November 6th, 2023 

 Mayor Trini Marquez, 

City Recorder Rocio Vargas, 

City Manager Rochelle Roaden, 

and Esteemed Councilors, 

 I am Thao Tu, President of the Vietnamese Community of Oregon, a non-profit organization dedicated to representing the Vietnamese American community residing in the state of Oregon. 

 Tonight, it is with great pleasure that we join your esteemed city’s monthly assembly, as we graciously accept the Proclamation of Vietnamese American Heritage and the Freedom Flag. We extend our heartfelt appreciation for your diligent efforts in issuing this proclamation. 

We eagerly anticipate collaborating with your honorable administration to further enhance the quality of life within the state of Oregon and contribute to making it one of the most esteemed places to reside. 

 Thank you for your attention and support. Sincerely, 

Thao Tu 

President, 

Vietnamese Community of Oregon 

……………………………………………….

Tôi tên Từ Đức Tháo, Chủ tịch Cộng đồng Việt Nam Oregon, một tổ chức phi lợi nhuận đại diện cho cộng đồng người Mỹ gốc Việt cư trú tại Oregon. 

Tối nay, chúng tôi rất vui mừng được tham dự cuộc họp hàng tháng của thành phố quý mến của quý vị khi chúng tôi ân cần tiếp nhận Tuyên ngôn về cờ Di sản và Tự do. 

Chúng tôi bày tỏ sự cảm kích chân thành đối với những nỗ lực nhiệt thành của quý vị trong việc ban hành bản tuyên ngôn này. 

Chúng tôi háo hức mong đợi được cộng tác với chính quyền danh dự của quý vị để nâng cao hơn nữa chất lượng cuộc sống ở Oregon và góp phần biến nơi đây trở thành một trong những nơi đáng quý nhất để cư trú. 

Cảm ơn quý vị đã quan tâm và hỗ trợ. 

Trân trọng, 

Từ Đức Tháo 

Chủ Tịch 

Cộng Đồng Việt Nam Oregon

City of Dayton / A Proclamation recognizing Vietnamese American Heritage and Freedom Flag 11/06/2023

.

.

Video các thành phố công nhận Cờ Vàng là Di Sản của người Việt Tỵ nạn CSVN tại Oregon